Педагогіка вищої школи

Педагогіка вищої школи виникла на базі загальної педагогіки. Наука педагогіка, підґрунтя якої заклали древні філософи - "як науки про виховання дітей", пройшла тривалий шлях історичного розвитку. за цей час накопичено значний теоретичний та емпіричний матеріал, чітко сформувалася тенденція диференціації педагогічних знань з урахуванням специфіки об'єктів виховання. Нині існує чимало систем навчання й виховання, які охоплюють людей різних вікових груп і професій.

Сторінки

  • Суб’єкти цілісного педагогічного процесу у ВНЗ
  • Вища школа України на сучасному етапі. Особливості вищої освіти за кордоном
  • Організація та здійснення виховного процесу у ВУЗі
  • Форми організації навчання у вищому навчальному закладі
  • Зміст освіти у вищій школі
  • Література

Форми організації навчання у вищому навчальному закладі

  1. Форми теоретичного навчання: лекція, лабораторне, семінарське заняття, їххарактеристика.
  2. Індивідуальні науково-дослідні завдання, їх види та особливості розробки.
  3. Самостійна робота студентів, її планування та організація.
  4. Практична підготовка студентів: види практик та організаційно-методичне керівництво ними.

Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка
Підписатися на: Дописи (Atom)

Translate

Про мене

Unknown
Дивитися мій повний профіль

Архів блогу

Тема "Прості шаблони". На платформі Blogger.