У організації
навчально-виховної роботи, визначенні
її змісту, форм і
методів, сучасних підходів
до її проведення
серед студентів, велика роль
в університеті надається
кафедрі та його
педагогічному колективу.
Основними
принципами
організаційно-виховної
роботикафедри є:
– комплексний
підхід до виховання студентів;
–
безперервність і послідовність
виховної роботи в
академічних групах, на курсах, факультетах, у гуртожитках;
–
підвищення якості організаційно-виховної роботи,
її відповідність постійно зростаючому
політичному й культурному рівню, інтересам студентів;
–
індивідуалізація виховної роботи серед студентів.
Виховна
робота кафедри в
навчальному процесі може проводитися в таких аспектах:
– формування
професійних навичок сучасного фахівця;
– виховання високих
моральних якостей, активності
в суспільному житті, активної
життєвої позиції, особистий
приклад викладачів у всьому;
– повага до
законів держави, до
його символіки: гімну,
гербу, прапору;
– виховання культури
поведінки під час
занять усіх форм в
університеті й за його межами;
– залучення студентів
до виступів з науковими рефератами
й повідомленнями на семінарах і наукових студентських конференціях.
Позааудиторна
робота кафедр з
виховання студентів полягає
в таких аспектах:
– робота
наставників і кураторів академічних груп;
– особиста участь
у реалізації заходів,
що проводять в гуртожитках
деканати факультетів разом
із працівниками студмістечка ХАІ;
– сприяння роботі
рад студентського самоврядування на факультетах і в гуртожитках студмістечка;
– робота з
активом курсу, факультету й університету;
– рішення
завдань професійного виховання студентів;
– здійснення
профорієнтаційної роботи серед студентів;
– участь у
культурно-освітньому,
спортивно-оздоровчому й інших
видах діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар