субота, 20 грудня 2014 р.

Місце і роль кафедри у вихованні студентів.

У  організації  навчально-виховної  роботи,  визначенні  її  змісту, форм  і  методів,  сучасних  підходів  до  її  проведення  серед  студентів, велика  роль  в  університеті  надається  кафедрі  та  його  педагогічному колективу.
Основними  принципами  організаційно-виховної  роботикафедри  є:
–  комплексний підхід до виховання студентів;
–  безперервність  і  послідовність  виховної  роботи  в  академічних групах, на курсах, факультетах, у гуртожитках;
–  підвищення  якості  організаційно-виховної  роботи,  її відповідність  постійно  зростаючому  політичному  й  культурному рівню, інтересам студентів;
–  індивідуалізація виховної роботи серед студентів.
Виховна  робота  кафедри  в  навчальному  процесі  може проводитися  в таких аспектах:
–  формування професійних навичок сучасного фахівця;
–  виховання  високих  моральних  якостей,  активності  в суспільному  житті,  активної  життєвої  позиції,  особистий  приклад викладачів у всьому;
–  повага  до  законів  держави,  до  його  символіки:  гімну,  гербу, прапору;
–  виховання  культури  поведінки  під  час  занять  усіх  форм  в університеті й за його межами;
–  залучення  студентів  до  виступів  з  науковими  рефератами  й повідомленнями на семінарах і наукових студентських конференціях.
Позааудиторна  робота  кафедр  з  виховання  студентів  полягає  в таких аспектах:
–  робота наставників і кураторів академічних груп;
–  особиста  участь  у  реалізації  заходів,  що  проводять  в гуртожитках  деканати  факультетів  разом  із  працівниками студмістечка ХАІ;
–  сприяння  роботі  рад  студентського  самоврядування  на факультетах і в гуртожитках студмістечка;
 –  робота з активом курсу, факультету й університету;
–  рішення завдань професійного виховання студентів;
–  здійснення профорієнтаційної роботи серед студентів;
–  участь  у  культурно-освітньому,  спортивно-оздоровчому  й інших видах діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар